9.9.2013

Go fat go, I hate u!

Aamuherätys. AI NIIN, tänäänkään ei saa syödä mitään. Ei mitään hyvää. Se on se päällimmäinen ajatus aamuisin. Sairasta, että ensimmäisenä mielessä ruoka. Hei oikeesti?! Taitaa silti tämä helvetti jo hiukan helpottaa, tänään alkoi toinen viikko tätä ääretöntä urakkaa. Enää ei tule ihan täysin sekoboltsiksi, vaikkei saakaan aamukahvin kanssa leipää (okei, leipää + kermajuustoa + voita + toisen kupillisen kanssa pullaa). 
 
Ei ne turhaan sano, että kolmas päivä on vaikein. Viime viikon keskiviikkona olisin voinut vetää ranteet auki, pyörin kotona pitkin seiniä kuin maniac. Jääkaapissa on mun kynnen jäljet, ei kissan. Joka toinen sekunti keittiössä. Ihme etten antanut periksi. Ehkä mulla nyt on oikeasti motivaatio kohdallaan. Siis jos kaikki muutkin pystyy, niin mikä pullamössö mä oon, kun aina annan periksi. En mä sellainen ennen ole ollut. Päinvastoin. Veren maku suussa olen mennyt ja antanut toisten haukkoa pölyä.
 
Onneks oon löytänyt mun herkkuni. Rahkaa ja sokeritonta mehukeittoa. Toimii hätätilanteessa, aamulla, päivällä ja illalla. Ohje. 250 g rahkaa, n. 1,5 dl sokeritonta mehukeittoa. Sekoitetaan lusikalla kuohkeaksi. Nautitaan samalla kun puoliso mussuttaa suklaata. Stna. Nyt ei anneta periksi.
 
Tässä syitä, miksi mä teen tän.
 



- Hanna -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti