17.9.2013

Löpinää liikunnasta

Olin jo kirjoittaa teille liikuntainnostuksen totaalisesta hukkaamisesta. Tuijotin ruutua hetken aikaa,  mutta eihän mulla ole siitä edes mitään kirjoitettavaa. Miten muka voi hukata jotain, jota ei ole edes ollut?

En mä kuitenkaan ihan toimeton ole ollut asian suhteen. Olen yrittänyt hankkia innostusta oikein koko perheen voimin. Viikko sitten lauantaina lähdettiin koko sakki Poriin shoppailemaan kahvakuulaa ja muuta yliurheilullista. Shoppailukin on jonkun sortin urheilua tuollaisen kolmevuotiaan kanssa. Kaupassa oli houkuttelevan näköisiä kuminauhoja. Mieleen tuli joskus vuonna kivi ja kauha käydyt kuminauhajumpat, joten olihan sellainen pakko saada. Kotiin päästyäni aloin ajattelemaan asiaa tarkemmin. Niin, enhän mä siellä käynyt kuin, hetkinen, kaksi kertaa. Ei ollut mun juttu. Oli jotenkin kamalan tylsä laji. Voi olla, että siellä oli huonot musat tai jotain.

Valitettavasti mulla on taipumus hukata kaikki mihin kosken. Olen varmaan yksi niistä harvoista ihmisistä, joka pystyy paikallaan istuen hukkaamaan sekä puhelimensa että silmälasinsa. Saati nyt yhden kuminauhan, olkoonkin kirkkaan vihreä. Niin, kyllä sitä sitten taas haettiin. Löytyi lopulta hyvin loogisesta paikasta. Kun tulee kaupasta ja astuu autosta ulos, kävelee kuistille ja ojentaa oikean kätensä, siinä on rattaat. Kuminauha oli rattaiden kuomun päällä. Turhaan siis huolestuin. Eikä sillä, ei mulla ollut tarkoitus jumpata, kunhan tuli mieleen, että missä se on.


Siinähän se!

Kahvakuulaa ei tarvinnut etsiä. Sille löytyi heti hyvä paikka. Se pitää työhuoneen ovea auki. Tärkeä tehtävä, kyllä toi homma vaatii kahdeksaa kiloa raakaa rautaa. Miten me ollaan pärjätty ennen?

Portsari vahdissa.

Näin meillä liikutaan. Shoppaillaan ja etsitään kadonneita tavaroita. Kyllä niilläkin saa hien pintaan.


-Hanna-

2 kommenttia:

  1. Hauska, raikas blogi ;)

    http://lihavin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos :) Hienoa, että pidät. Kirjoittaminen on hauskaa, hyvästä ruoasta ja herkuista kieltäytyminen ei. :/

    VastaaPoista