29.9.2013

Raportti tien päältä

No eipä täs ny oikeestaan mitään sen isompaa raportoitavaa kyl oo. Kello löi yö kahta kun nilkka suorana kaahattiin , minä ja Hanna, mäkkärin autoluukulle. Vitun ärsyttävä pikkunälkä. 




Hyvin siis sujuu dietti, kiitos kysymästä perkele. 

WHERE ARE YOU???!!



Mollivoittoinen QP yölaulu...


Sävel: Leevi and The Leavings, Pohjois-Karjalaan
Sanat: Dazzling Neighbours
Minä halusin liueta Mäkkäriin
mutta tiesin sen myyjän minua katsovan
eihän elämä paljoa antanut
Passatti päättyi nakkikioskille
makkaraperunoista oksentaville naurettiin

Dam-dididam-dididam-dididamdamdamdam-dam
Dam-dididam-dididam-dididamdamdamdam-dam

Minä lähden McDonaldsiin
vaihdan farkut verkkarihousuun
kinuskipehmikselle McDonaldsiin
juon Coca-Colaa auringon nousuun

Sivukujilla elämän kulkien
toivon vyötärön jostain vielä löytyvän
enhän minäkään liikoja vaatisi
jotakin missä mässäilisin illan
lisäkilot gofatgolla kuittaisin

Dam-dididam-dididam-dididamdamdamdam-dam
Dam-dididam-dididam-dididamdamdamdam-dam

Minä lähden McDonaldsiin
vaihdan farkut verkkarihousuun
hampurilaiselle McDonaldsiin
juon pirtelöö auringon nousuun

Vaikka ranskisten dipin hukkasin
oman ateriani plussana halusin
sillä myyjää huonosti jos kohtelin
olisin voinut vaikeampi olla
yritin silti taas sovinnolla kuitenkin

Dam-dididam-dididam-dididamdamdamdam-dam
Dam-dididam-dididam-dididamdamdamdam-dam

Minä lähden McDonaldsiin
vaihdan farkut verkkarihousuun
vielä yhdelle McDonaldsiin
syön mättöä auringon nousuun….


Tämä oli meidän viimeinen raportti mäkkäristä. Me ei sinne enää mennä. Qp-honey, we are so gonna miss you!!


desperate housewifes;
-iina ja hanna-







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti