11.9.2013

Voi pyhä Sylvi

Mä nyt omalta osaltani teen tän. Jaan kaikelle kansalle mun ennen-kuvat. Siis voi perse. Kirjaimellisesti. Laitoin varmuuden vuoksi isoimman säkin päälle, mitä löytyy. No ei auttanut. Ei tätä persettä piilota mikään.




Siin o. Onneks mä laitoin just kanat pannuun ja riisin pöhisemään. Saa taas syödä. Ihan riisitautinen, kuten näette. Mitä mä oon ajatellut, enkö mä ole kattonut peiliin tässä matkan varrella?? Kun olis vähän aikaisemmin tehnyt asialle jotain, niin ei tarvis nyt rutkuttaa. Ei tässä ole kuin semmonen 35 kiloa tiputettavana. No ei oo paljoo, 70 voipakettia. Sen verran mä niitä oon syönytkin. Ja luoja tietää mitä muuta siihen päälle.




Ja siinä on pullaposket. Katsotaan oikein yhdessä. Pågenit on maistuneet. Se on muuten yllättävän hyvää pullaa, ne pikkuset. Vanilja ja kaneli. Molemmat menee. Ja on niillä se mustikkakin, sekin on hyvää.




Oletteko muuten huomanneet, että kun makaa selällään, niin kaksoisleuka ei näy niin hyvin. Siis jos ottaa kuvan tollai yläviistoon. Ihan normaali kuvakulma. Ainahan kaikki kattoo mua juuri tosta kulmasta. Nyt te luulette, että olen joku jakorasia. No en ole.




Tämä on teille luuviuluille. Ostin tuon kyltin jo kolme vuotta sitten. Mä olin silloin jo paksu. En näin paksu, mutta paksumpi kuin muut mun kamut. Lääkärikin sanoi kerran, että sulla on perse levinnyt. En mennyt sille lääkärille enää kertaakaan. Onneks se oli nainen, mä en olis kestänyt sitä nöyryytystä, jos se ois ollut mieslääkäri. Ei sen oma persekään mikään kakkosnelonen ollut. Oli varmaan aamulla katsonut peiliin ja päättänyt kostaa jollekin keuhkotautiselle.




Ai niin ne reidet. Tommoset ne on. Ei ole hurraamista. Kesällä reidet hinkkaa yhteen, jos laittaa mekon. Onko se joku vaiettu salaisuus, että ihmisellä voi reidet hinkata yhteen? Jos ei olis, kaupassa ja lentokentillä myytäis reisisuojia kaikille kesälomalaisille ja etelänmatkaajille. Äidit opettais tyttärilleen, että "nyt kun oot tullut siihen ikään, että sun pylly ja reidet voi alkaa kasvaa, niin siihen on sitten tällaisia suojia". Mut toi pöllökello on ihana. Sen sain yhdeltä mun pojista tuliaiseksi kesälomareissulta. Oli ostanut omilla rahoillaan. Ihana poika. Itse asiassa, mulla on neljä ihanaa poikaa. <3

Tämmönen mä oon. Nyt mä meen syömään, kuolen nälkään. Ja jos joku teistä inahtaakin näistä kuvista, niin tulee portti blogiin. (Onko se edes rangaistus..?)


-Hanna-




2 kommenttia:

  1. Repeilen täällä ääneen :D En siis sun reisille, vaan hyvälle meiningille!

    VastaaPoista
  2. Kiitos. :) Saa niille reisillekin silti repeillä. Monet housutkin on revenneet just siitä kohtaa. Siinä kohtaa on jotenkin kamalan ohutta se kangas.

    VastaaPoista