15.10.2013

Maanantai illan Facebook keskustelu, onkohan meidän äo yhteensä yli 10?? Tuskin.


Maanantai illan facekeskustelusta ote, leikkaamaton versio, ikävä kyllä: 

Hanna: "Kävi ihan hullu ajatus mielessä, että oisin joskus tullut kans kattoo spinniin... mut se ajatus meni onneksi äkkiä ohi.Meen nyt syömään, kanaa ja riisiä... enimmäkseen kai kanaa."

Iina: "Sinne NKK:lle saa tulla eka kerran ilmaseks. Sä tuut viikonloppuna, varaan sulle paikan. Moikka ."

****hiljaisuus****

Iina: "Saiksää jonku slaakin tosta spinniuhasta? Lyökö sydän vielä? Maydaaaayyyy !!" 

Hanna: "Sain joo slaakin, ja keksin jo kaikki tekosyytkin. Mä haluun vaan sellaselle tunnille, joka sopii äärimmäisen rapakuntoisille.
Tai tuskin tällaisille sopii mikään, hiki lentää jo valmiiksi."

Iina: " Pete vetää hyviä  tunteja. Sä tuut koklaa. 4 kertaa kokeilet, jollet tykkää, et jatka, jos tykkäät, mun kaikki toiveet toteutuu ja saan alkaa sun kaa käymään spinnissä. Eka kerta on kaamee, ku on pallo hukassa, toinen kerta on sellanen no joo, onks tää kivaa, kolmas kerta on kivaa ja oottaa neljättä kertaa. No excuses. Edes kipee häntäluu ei kelpaa selitykseks, siinä satulassa istutaa sellasessa asennossa, ettei satu. Häpyluut huutaa hoosiannaa kyl pari ekaa tuntia...."

Hanna: "Oushit, voiks tää nyt mennä näin... Mä en HALUU hengästymään ja hikoilemaan, mitä jos mun pumppu pettää oikeesti??
En mä haluu mun häpyluita kipeiksi :DDDDDD"

Iina: "Voi vittu, mul oli ruisleipää suu täynnä ku luin tän , nyt on näyttö täys moskaa :DDDDD Pien repeeminen tapahtu. Siis nauru, ei mikään häpyluuhun liittyvä repeeminen. Kuitenki luulit. No, anyway. Sä tuut 4 kertaa. Mä tuun uimaan sun kaa 4 kertaa. Vihaan uimahalleja."

Hanna: "Sit se on tasan. Tuut sit kans!!"

Iina: " Tuun, mielellään sit aamu-uinteja ettei siel oo muita, joudun puhkoo niiltä silmät."

Hanna: " Joo käy mulle en mäkään halua, että paikalla on ketään, mut otetaan piikit varpiks mukaan.No hei, mein tuurilla siellä tuskin kokoontuu samaan aikaan Sokeiden vesijuoksukerho."

Iina: " No aika epätodennäköstä se kyl on, et just sillon ne sokeet on ku ollaan siellä. Mut vois soittaa kuntaan, jos teeskennellään sokeita, et millos meil sokeilla olikaan uimavuoro!?"

Hanna: "Huomenna lenkille, ehkä, maybe?"

Iina: " Voitas mennä, mentäskö oikein sinne isomäkeen, oikeet citymuijat."

Hanna: " Lenkille?"

Iina: " Juu lenkille lenkille, mihin sää luulit jäähallin olutbaariinko?"


Hanna: " No tietty sinne missä niitä jääkiekkoilijoitakin on! "

Iina: " No sinne sinne, hallin nurkille norkoomaan "lenkille"."

Hanna: " Mä meen nukkumaan, näen unta treenivaatteista, joita mulla ei luonnollisesti oleLaitan varman bikinit sitten, niitä on kahdet ."
Iina: "Mut älä unohda alaosaa kotiin niinku Kreikan reissulla kävi, megalomaaniset hankausjäljet vois tulla sinne x filespaikkaan!"
Hanna: " :DDDD komiaa. Ja auts!"

Miks me julkastiin tää. Ei mitään käryä.

Hanna    &   Iina  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti