4.11.2013

Maanantaiaamu

Lempipäiväni maanantai. Taas on viikonloppu takana ja saa mieli virkeänä ja ulkoinen habitus pirteänä lähteä töihin. Eiku. Ei se niin mennytkään. Maanantait on perseestä. Ainakin maanantaiaamut. Tai oikeastaan, aamut yleensä. Joka päivä. 365 päivää vuodessa.
 
Ei ne kaikki muutkaan aina ihan parhaimmillaan ole, onneksi.
 
 
Tääkin muija kyttää toisten ruokavalioita. Olet mitä syöt.
Kannattaisko joskus kurkata omallekin lautaselle. 
 
Milan Kunis, kaunis nainen.
Yleensä. Sekin on näköjään ihminen.
 
Ärsyttävän kaunis väsyneenäkin. Tai meikittä.
Tai ehkä sillä on meikkiä, mutta näyttää silti tuolta.
 
 
Muuten ihan normimaanantai. Paitsi Titivituntyyn blogia mukaillen, mä näin tänään punavituntulkun. Tai niin mä luulin ensin, mut sitten tajusin, ettei punatulkku ole niin iso. Sitten tuli mieleen tilhi, mutta KVG:n mukaan se ei olekaan niin punainen. No mikä se sitten oikein oli, en mä vaan tiedä. Ehkä närhi. Blaaaaah. Tilhi olis ollut paljon jännempi. Tai ehkä se oli vaan ylensyönyt punatulkku. Mistä näistä (meistä) kaikista nyt enää tietää.
 
 
No ei mulla ollut kameraa mukana. Näin punainen se lintu kuitenkin oli, melkein.
Eikä se kyllä näyttänyt käpälällään tolla tavalla, tai en mä ainakaan nähnyt.
Mutta toisaalta, mulla ei ollut silmälaseja päässä.
Ehkei se edes ollut punainen. Tai edes lintu.
 
- Hanna -
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti